OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI
- Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego, zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
- Zlecanie bieżących napraw i konserwacji budynku
- Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie.
- Współpraca z podwykonawcami w zakresie: technicznej obsługi nieruchomości – wszystkie branże prac remontowych i modernizacyjnych, zlecanie wykonania opinii i ekspertyz budowlanych przez rzeczoznawców.
- Zlecanie usługi 24-godzinnego pogotowia technicznego obejmującego konserwację elektryczną, hydrauliczną i techniczną
ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
- Prowadzenie rejestru interwencji pogotowia technicznego oraz zgłoszonych usterek, potwierdzający również wykonanie dodatkowych prac przez dostawców nieujętych w umowach.
- Przygotowywanie projektów planu gospodarczego oraz coroczne przygotowanie bilansu potrzeb remontowych nieruchomości,
- Przeprowadzanie konkursów ofert od dostawców usług i prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami.
- Przygotowywanie, zwoływanie i obsługę zebrań wspólnoty mieszkaniowej.
- Prowadzenie dokumentacji wspólnoty mieszkaniowej, w tym książki obiektu budowlanego oraz rejestru protokołów serwisów i przeglądów.
- Coroczne przygotowanie bilansu potrzeb remontowych nieruchomości, szacowanie ich wyceny oraz opracowywanie kosztorysów.
- Bezpośredni nadzór nad kompleksowym utrzymaniem porządku i czystości, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz nieruchomości wspólnoty, zgodnie z opracowanym wspólnie z Zarządem harmonogramem.
OBSŁUGA KSIĘGOWA NIERUCHOMOŚCI
- Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów Zarządu nieruchomością wspólną
- przygotowywanie naliczeń zaliczek na podstawie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej,.
- przygotowywanie kwartalnych informacji o uzyskanych przychodach oraz o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości wspólnej w terminie do 15-go następnego miesiąca,
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Przygotowywanie projektów planów finansowych i operacyjnych zgodnie z wolą właścicieli i Zarządu.
- Rozliczanie się z Urzędami Skarbowymi i innymi instytucjami oraz składanie stosownych deklaracji.
- Udzielanie informacji o stanie kont księgowych właścicieli oraz dostęp do usługi e-kartoteka.
- Stała kontrola prawidłowości otrzymywanych od usługodawców rachunków i faktur.
- Analizowanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości oraz podejmowanie działań windykacyjnych mających na celu odzyskanie należności z wyłączeniem spraw sądowych
Zapraszamy do kontaktu celem uszczegółowienia oferty.